Hej alle.
Mens vi stadig kan håbe på lidt milde aftener, synes jeg, vi skal samles til en hyggeaften igen.
Datoen er tirsdag d. 19. august, og vi starter kl. 17, hvor Arne sætter en turnering i gang. Der vil være kaffe og kage, og når vi har spillet færdig, spiser vi noget mad, som jeg sørger for.
Drikkevarer må I selv medbringe.

I må meget gerne invitere børn, bedre halvdele og andre interesserede. Jeg vil bare gerne have tilmelding p.g.a. af maden.
Arne har kontakt til Nysted Tennisklub og kontakter dem. Jeg synes, det kunne være fint, hvis vi fik kontakter til de omliggende klubber.
Som I kan se på de fremsendte e-mailadresser, har jeg ikke alle medlemmers mailadresse, så I må meget gerne sende denne besked videre, eller bare informere de pågældende.

Håber vi ses.

Hilsen Lis